Fortsätt packa...

Hej Bloggen!!

 

Vilken seg dag! Har inte gjort mkt och knappt packat heller. Jisses, känns verkligen som jag måste ta itu med saken ordentligt imorgon! Eftermiddagen aktiverad! Nejdå… lite grejer har väl fixats:

- Panikartad digitalkamera jakt i hela huset och förtvivlade tårar. ”nej,nej, snälla inte innan Spanien! och en smått hysterisk Lena efter en halvtimmes jakt. Tillsist återfanns kameran i en svart handväska jag i princip aldrig använder men som jag hade i tisdags. Andas ut och lugnat sig.

- Kontinuerliga samtal från lillasyster som behövde hjälp med samhällsuppgifter. Sitta på google och googla om partier och ideologier. Lärorikt tidsfördriv! Dock är det svårt att säga vad de tycker om ”allt”.

- En långpromenad i ett småkallt Sverige. Hösten är på ingång, jag känner det.

- Träffat en kompis på ICA jag inte träffat på cirka 3 år (!) men tiden går fort. Alltid kul med återförening och nu ska vi bannemig hålla kontakt! En trevlig överraskning under ett vardagligt besök i butiken.

- Sova! Tristess gör mig trött och då finns det inget bättre än att sova bort ett par timmar. Skönt att vakna och det nästan är kvällen.

En bra början och förhoppningsviss en bättre fortsättning.


Imorgon blir det dock upp tidigt. Har ett möte inne i stan på förmiddagen. Inget stort alls dock har jag inte den behagliga möjligheten att sova till valfri tid. Men det ska bli skönt att komma upp. Jag ska se det som en möjlighet att återgå till helt vanlig dyngsrytm, nätterna blir väl lite sena nuförtiden. Ikväll blir det återigen en film – får se vad jag sätter igång. Enligt mig är det mycket skönt att mysa ihop med filt, kudde och en härlig film innan läggdags.

Imorgon uppdaterar jag när jag är hemkommen efter förmiddagsmötet.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0