Iskaffe och tjejsnack;

Hej Bloggen!

 

Det är konstigt hur trött jag är! Känns som att jag bara vill krypa ner i sängen och sova ett par dygn. Dock vet jag att det är omöjligt då det är en del att fixa nu innan avresa. Tacka har jag en del erfarenhet och en packlista så att ingenting glömmas ska. Måste skryta lite – har varit så pass flitig att jag faktiskt packat en del idag. I vart fall kläd-biten. Det är tufft att välja vad som ska med och jag har fått offra många fantastiska plagg som måste stanna i Sverige. Men jag tröstar mig med tanken på att shoppingen där nere är sagolik och jag är redan taggad på att spendera mina slantar. Imorgon fortsätter jag att packa. Tänkte köra metoden så att jag packar dagligen och sedan kryssar för på min lista. Jippie! Tjohoo.. nej! Vill bara åka, orkar inte detta ”förarbete”!

 

För övrigt mår jag okej. Tittade in hemma hos Emma tidigare på dagen. Riktigt trevligt att träffas men jag avskyr att ta farväl. På eftermiddagen bjöd syster på iskaffe som var förvånansvärt gott! (ska komma från kaffe-tokern Lena – längtar redan efter morgondagens första kopp!) Joggade en stund på kvällen och ännu senare mötte jag upp Laura på cykeln. Vi drack te och diskuterade sådant som gör en förälskad. När man gillar en kille är det nästan alltid ett par grejer man kan peka ur. Kanske inte någonting man direkt tänker över men när man väl gör det inser man att så är fallet. Vad var det som fick mig att bli knäsvag?


Tänkt titta på denna film nu. Får se om den är bra men har hört den del positivt om den.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0