Regn över Åhus;

Hej Bloggen!

 

Sitter i mitt rum och dricker kaffe. Inte bra natte-tid jag vet, jag vet. Men så pass lite som jag sov i natt (somnade runt 05.00 på grund av ajajaj) så lär det inte vara några problem. Snackar med trevligt folk på fejan, tänker på Lisette som är ute och röjer, lyssnar på säkert! och tittar med fasa i blicken mot den tomma resväskan som hånar mig med sitt vakuum. ”packa! packa! packa!” gastar den. ”Ja, ja snart, snart…” säger en liten Lena och tar ytterligare en klunk av sin XL-kaffekopp.

 

Har haft en riktigt trevlig dag även om inte väderguden har varit den snällaste. Regn, regn och kallt kallt. Jag och Emma tog bussen ut till Åhus. Vi hade hoppats på bad och sol! Fast inte hängde vi läpp för det! Nejdå, det blev en riktigt fin regndag istället och sådana är inte alltför vanliga. Vi tog en sväng vid stranden, ut på bryggan, köpte glass & cola hos emmas trevliga kompis, var sociala med henne (trevlig tjej!) besökte Åhus äckligaste toalett, frösfrösfrös och tog tillsist bussen hem.

Bryggan.

Jag på bryggan. Åhusstranden i bakgrunden.

Glader!


Nej, nu känner jag att väskan har segrat över mig! Jag ska packa, jag måste packa, jag hatar att packa. Men jag lovar att det kommer att kännas bättre när äventyret börjar och nu är det snart snart snart! Kan inte vänta!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0