Sista inlägget från Sverige;

Hej Bloggen!

 

Lite smått crazy nu – men om en timme lämnar jag mitt hus. Tåget till Malmö där det är bio – Toy Story 3 – sista tåget till kastrup där natten ska tillbringas. Ja, ni läste rätt – jag ska övernatta på Kastrup. Dock tvivlar jag stark på att det blir någon sömn utan snarare att hålla sig vaken med hjälp av kaffe (tacka att seven/eleven är öppet dygnet runt) därifrån ska jag köpa stora koppar som jag sörplar samtidigt som jag försöker få tiden att gå. Tacka är jag inte ensam – pappa är nämligen med hela tiden. Hade aldrig gjort någonting liknande ensam. Det känns faktiskt lite spännande, låter konstigt, jag vet. Ska sedan checka in runt fyra-snåret och planet med destination Málaga. Landar i Spanien 09.45 (haha, brukar annars knappt ha stigit upp den tiden och nu befinner man sig i ett annat land!) Ta mig hem till funkan snabbast möjligast där jag ska sooova!

Resan ska nog gå bra. Känner mig bara otroligt laddad och taggad!! ESPAÑA!! Snart, snart sitter jag och tittar ut över en stor fet sol, en strand med vackra palmer och det känns toppenbra!

Kärlek på er! (jag just nu)


Vet inte när nästa update kommer. Antar att det blir i Spanien, dvs. detta är sista inlägget i Sverige! Återigen; det känns konstigt! Ska verkligen försöka att orka uppdatera innan jag går och lägger mig på tisdag, så lunchtid imorgon! Eftersom att jag detta år kommer att ha internet där nere lovar jag bättre uppdateringar än förra året.

Nej, nu åker jag – kyyyyssar!!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0