Svenskt kaffe is the shit;

Hej Bloggen!


Detta skrev jag för precis ett år sedan. Och när jag nu sitter här och oroar mig över den kommande absintensen jag kommer att ha i Spanien inser jag hur lite jag visste då! Svenskt kaffe är speciellt, det finns ingenting som svenskt kaffe och det finns ingenting man saknar lika mycket som svenskt kaffe. Antar att man tar saker och ting för givet när de finns runt knuten utan någon som helst ansträngning men när du förlorar det – ja, det är först då du inser hur mycket det betyder. Kaffe exempel, nu har jag lärt mig hur gott det svenska är och denna sommar har jag njutit som en toker och jisses vad jag ska sörpla i sommar. Men för ett år sedan – ja, jag hade inte plågats med det spanska i ett halvår. Dock kan jag avslöja att tre förpackningar kaffe är nedpackade. Muy bien, som en spanjor skulle säga.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0