Tack Matilda!

Hej Bloggen!

 

Har haft en mycket fin dag tillsammans med Matilda så kan inte göra annat än att sitta här och le! Hade ett obehagligt ärende i Hässleholm jag fasat för natten genom, så när Matilda på förmiddagen skriver att hon kan följa med mig och kommer direkt så vi kan ta tåget tillsammans blir jag överlycklig! Det jobbiga blir alltid lättare när man får stöd av någon man tycker om. Hon peppade mig och jag fixade det! Ingenting i denna värld är lätt men tillsammans med vänner blir det lättare.

 

Vi var tillbaka i Kristianstad runt 16.00 tiden och då hade vi med en lättad Lena att göra. Vi handlar lite mat och sedan beger vi oss hemåt. En mysig eftermiddag fylld av tjejsnack och asgarv. Kan rekommendera filmen ”nakenlekar” på youtube. Skrattade nog som en liten toker! Titta på den!

Cyklade sedan vidare till matilda och drack en stor kopp kaffe. Hoppade studsmatta direkt därefter – haha, kunde känna kaffet skvalpa i magen. Kanske inte den trevligaste känslan men tanken på vad det var fick mig att as-garva. Mina koppar är alltid stora så jag fick se hur det kan gå! :P


Jag idag


Ska kika runt på vännernas bloggar och dricka upp min cola. Sedan känner jag med riktigt trött! Tidigt i säng? Nja, brukar vara dålig på den även när jag försöker. Kanske kan idag bli undantaget? Vartfall värt ett försök tänker Lena och så tar hon beslutet. God natt!


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0