Lars Winnerbäck!

Hej Bloggen!

 

Vilken kväll det blev igår! Riktigt lyckat och även om jag fortfarande är ganska trött så är det värt det, helt klart! Var nämligen på Malmöfestivalen och Lars Winnerbäck-konsert på stortorget. Såg i metro för någon dag sedan att han skulle spela och eftersom att jag älskar Winnerbäck bestämde jag mig direkt för att åka. Och jag ångrar det inte! Lars Winnerbäck var bra bättre bäst och värt 3 timmars ståtid (aj, fötter!) Hur mycket folk som helst, stämningen var hög och det var hur mysigt som helst när publiken sjöng med i sångtexterna!  Riktigt fint. Kan inte välja favvo-låten för allting var jättebra! Blev en hel del pics + filmklipp jag ska lägga upp.

Lars Winnerbäck!

Glädje!

Lillasyster inne på centralstationen. I väntan på att regnet skulle ta slut. (blev riktigt varmt på kvällen)

Jag inne på centralstationen

På promenad i Malmö

Mycket folk på malmöfestivalen

Syskonkärlek i folkvimlet.


Mycket folk ville titta på Winnerbäck. Jag stod ganska långt fram men ställde mig också och väntade i cirka en timme.





LARS WINNERBÄCK!!!


Åkte sista tåget hem till Kristianstad sedan.  De hade spärrat av så för att komma ombord var man tvungen att stå i en kö som vaktades av väktare. Hela perrongen var full av människor. Jag stod relativt lång fram men hade också stått i den där vaktkön i 30 min kanske. När de sedan öppnade sprang folk in! (hörde dem till och med säga nej till folk som inte kom ombord på tåget) det hände min syster i fredags på sista tåget då hon blev sittandes utanför stationen i 4,5 timmar! Dåligt! Jag var dock mycket glad när tåget rullade hem mot Kristianstad.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0