Varför är alla filmer så komplicerade?

Hej Bloggen!

 

Hade tänkt sätta på en film nu. Vet inte riktigt vad men jag är i stort behov av en bra sådan! Den senaste tiden har samtliga filmer varit dåliga. I förrgår tittade jag på ”Flickan som lekte med elden” ni vet andra filmen i hypade millennium-serien? Den första var något otroligt spännande och laddade därför ner den andra i hopp om ytterligare spänning! Vilken besvikelse! Rörigt och krångligt, innehöll dock en del saftiga misshandelsscener om man gillar sådant. En sak jag inte förstått mig på är varför kriminal-filmer idag måste göras så avancerade. Jag lovar, det är inte bara jag som sagt att jag inte fattar! Sedan sitter man och glor på något och folk dör överallt och sedan är det massa komplicerade ”affärs-uppgörelser” tvi! Var är de enkla morden och gnagande spänning efter det? Aja, får se vad jag sätter på ikväll.

 

Har haft en seg dag. Varit något otroligt trött efter gårdagens konsert så jag har sovit, sovit, sovit och maraton-lyssnat på Winnerbäck. Lyssna på ”kom ängla!” det är för tusan min sommar i ett nötskal! Tragiskt med sant! Tycker nästan det blir skönt att sommaren tar slut så att livet kan gå vidare. Annars blir det lätt hänt att det känns som man står och trampar på samma plats.

Skön vilodag! Imorgon blir det dock roligare då jag ska träffa Emma! Kul! Sedan är det ju det där med packningen… ?? hur ska detta gå??


Jag igår. 

God natt sötnosar!

Dröm söta drömmar!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0