Födelsedagsgris;

Hej Bloggen!

 

Idag är det fredag, & speciell främst av två anledningar.

·      Sista dagen innan sportlovet. Heey, ingen skola förrän 2:a mars.

& för detta…



Bilden där Domme har en partyhatt är från första gången vi träffades. Jag glömmer aldrig när vi gick till cafeét med Culturan, och jag hamnade bredvid Lisette, Domme & Ludwig. Sedan åkte vi till Málaga, och sedan vänner! J Är verkligen GLAD för det!!

GRATTIS DOMME!!!!!!!!!!!

Ikväll blir det utgång, och vi ska ha så kul; eftersom att du är vår födelsedagsgris idag. Återigen grattis.

Det var kul att överaska dig igår, plinga på din dörr som en toker. Kommer att sakna dig när du är i Sverige, men jag vet hur mycket du ser framemot det, önskar dig istället två fantastiska veckor i Svearike.

GRATTIS

 

Nu måste jag själv tagga för fredag, och det bästa.. lovet! Heey. Börjar perfecto med att Anna & jag går på zoo. Cissi & Sofia kommer kanske också efter spanskan, inte mig emot, trevliga flickor på zoo. Det kan bli trevligt, ser fram emot det.

Utgång ikväll, Domme ska firas, of course. Resten av helgen är ett stort frågetecken. Ville planera lite med Alicia i onsdags, men då kallade hon mig ”planera-människa! Men jag gillar att ha koll. Aja, ni får komma upp med något trevligt förslag. Sedan antar jag att söndagen dedikerads åt matematiska ekvationer, funktioner och derivatans definition.

Förhoppningsviss ska jag uppdatera bloggen under lovet. Jisses, något internetcafe kan man ta sig in på, spec en kaffedrickare som jag. Kanske vill Miramars uppkoppling vara snäll?


ANNARS ÄR LYCKA ATT LOVET ÄR HÄR.

ÅTERIGEN; DET SVAVAS:

L.Y.C.K.A

Sovmorgon. Ja, att få sova.

 

HA EN VACKER HELG!

LATER


Kommentarer
Postat av: Domme

Tack, tack, tack Lena för världens sötaste grattisinlägg! Jag vet att jag är sämst på att kommentera, men bättre sent än aldrig! :) <3

2010-03-09 @ 20:27:59
URL: http://nolltillhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0