Funkan by night

Hej Bloggen!

 

Det har hänt något konstigt med mig – jag har ändrat attityd helt! Ni vet att jag var en shoppings-freak förrut. Shoppingsdagen var bokstavligen veckans höjdpunkt som lyste upp varje grå punkt. Men vad händer? Shoppingslusten har försvunnit – vips, och den finns inte mer! Jag går in i affärer, provar & finner något snyggt, men istället för att köpa det finner jag det som en större tillfredsställelse att inte köpa plagget! Detta är verkligen revolutionerande för mig. Har inte shoppat på 2 veckor – och det är helt galet! Jag antar att pappa är glad när han läser detta, haha… Men jag ska shoppa någongång, antar bara att jag vill köpa annat än kläder.

På tal om sportBH var jag inne på ett par sportaffärer igår, men ingenting. Vad är detta; vill spanjorskorna ha hängpattar eller tränar de inte? Mamma.. du får köpa någon till mig i Sverige, så får jag betala senare. Någon rosa, finns typ på stadium! I need it, spec nu när jag hittade gymmet jag vill börja på. Virrade omkring som en tok i området kring Dunnes, men igår såg jag det. Verkar kanon – allt finns där, aerobics, spinning och massa andra pass. Är redan sugen på att sätta igång. Bara jag köper medlemskort, och sådana är dyra. 48 euro…

 

Sorry om min blogg är trist. Men allting är trist just nu. Jag hatar februari, jag hatar att ingenting händer. Man lever för helgen, så att säga. Lisette har rätt, och jag brinner redan för helgen. Domme du måste orka ut – vad har man annars att se fram emot resten av dessa skoldagar? Lisette berättade att jag i fredags kastade banan i deras lägenhet. Shit, minns verkligen ingenting. Haha, men nu ligger det en rutten banan hos dem! :P Jag är galen emellanåt.  

Mamma och sis kommer om 12 dagar.

Jag åker till Sverige den 24 mars.


Ny bakgrundsbild på datorn. Stämningsful. Nätter är mysiga.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0