Lördagsnatt är magisk natt:

Hej Bloggen!

 

Nästan läskigt att konstatera att ännu en måndag är här, och helgen är över! (redan?) Sista veckan innan lovet, och det känns ljust, mycket ljust. Visst för att det alltid finns att göra: men det ska bli något otroligt skönt med lite ledighet, och i alla fall några extra sovmornar.


Ja, i lördags var det utgång. Trevligt som vanligt förutom att det var SUPERKALLT! Känns nästan lite som att Spanien har fått besök av Sverige. Nej, jag vill inte ha Svenne-väder! Håller tummarna på att värmen återvänder snart. Det är skönt att gå med tischa istället för dunjacka. Men vädret är blaj nu – går upp och ner. Man vet aldrig vad som väntar. Det kan vara allt från sommarvarmt, till tio grader till ösregn.

Förfest his L&D tillsammans med trevliga flickor. Vattenpipan på, denna gång med kokossmak; men jag föredrar körsbär. Runt ett drog vi till Foreplay och gick hemåt 4 timmar senare. Det var en trevlig kväll. Supertrötter sov jag i Dommes dubbelsäng, men vaknade ensam. Domme kunde icke sova och smög in till Lisette, medan jag låg och gjorde sängen rökig *skämt* Dessutom hörde jag fågelkvitter när jag vaknade! Stämningsfullt men ack så irriterande egentligen, svensk sommar är oljud.


Domme kan sin pose.

Notera IKEA klockan i bakgrunden. Alla har den!


SKÅÅÅÅÅL!!!!! FIESTA!!


Vattenpipa ska det vara.


Här pratar vi om rutten banan. Detta var bananen som jag enligt Lisette & Domme kastade på deras golv förra helgen (minns inte att jag gjort det) Jätteäckligt. Jag vet inte vad det vita är, men jag fasar för att det är maskar eller något annat ohälsosamt. Fy jag spyr! Jag tog upp den med en stor plastpåse. Usch! Den var hård.

Lisette är taggad! Notera halsbandet, klubban. Någon idiot tog den när vi dansade på foreplay senare. Galet. Vad ska man med en plastklubba till, liksom?

INNE PÅ FOREPLAY!

En halvrolig bild på mig & Lisette inne på foreplay.

Vet icke hur det blir med update imorgon. Har först uppsatsskrivning på svenskan i 3 timmar. Sedan är det i princip direkt mot Funkans zoo. Vi ska göra en biologiuppgift där. Ska bli spännande. Jag och en tjej, Anna, ska speciellt observera orangutanger, filma dem och sedan redovisa svar på våra egna frågeställningar. Det är kul att ha ett zoo i närheten så man har denna möjlighet. Dessutom kan jag checka om det är värt ett framtida besök. Det kostar trots allt 17.

Jag återkommer när jag återkommer. Ja, så kan vi säga.

DET ÖSREGNAR UTE & JAG HÖRDE ETT RYKTE OM ATT DET SKA REGNA SÅHÄR FRAM TILL TORSDAG!!!

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0