Tres chicas guapas en España;

Hej Bloggen!

 

Heey, internet funkar här på hotellet. För 10 E fick man en kod, men blaj nog måste jag sitta i ett spec rum där det luktar unket. Men det är OK, internet är lite av fantastico för mig. När man inte har det dygnet runt får man ett annat perspektiv på saker.

 

Igår var det bra. Solen sken, säkert uppemot 23 grader. Vi gick omkring på stan, på marknad, luncha vid stranden, jag blev uppraggad av en läskig kille (varför har jag så j**** otur med killar?)Laura såg en palm för första gången i sitt liv, tog tapas på en restaurang och hade det bra.

Dagen i bilder:

Lillisen på väg till marknaden.

Laura letar och letar… slutade med att hon hittade 2 armband. Vackra saker. Hon gillar armband – checka bara armen!



Jordgubbsfrosseri vid stranden med sis.

Vi åt 1 kg tillsammans, och det var SUPERGOTT!

Även stora barn kan ha roligt.

Köpa eller inte? Den är ju fantastisk, men 26 E känns ganska mkt. Vad tkr ni?

Fjanterier i Zaras provhytt.

Alla har vi vår galna sida; ni skulle sett de andra bilderna vi tog. Men de är tyvärr censurerade pga. ”galenhetsvarning!”

Middag på en spansk resturang. Vi tog tapas – älskar. Tortilla de patatas för mig (finns typ inget godare) Laura provade också det, och det verkade gå hem. Tyvärr fanns inget paella, de måste både mamma & sis äta innan de åker.

Älskade apelsinträd, ingen vanlighet i Sverige.

Det finns nog inget härligare för en bokälskare som mig (ja, jag älskar böcker – nog en av de absolut bästa sakerna som finns. Tyck att jag är konstig om ni vill, det spelar ingen roll för jag älskar böcker lika mycket för det) ÄLSKAR BÖCKER!

Tack pappa som packade ner underbaringarna. Det gör mig lycklig!

Tack mamma som släpade på dem, det gör mig lycklig. 


Håll tummarna för en bra onsdag.

Dagens planer? Vi är ett spontant gäng!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0