Fredagen;

Hej Bloggen!

 

Jag är trött. Jag har pratat med Alicia. Hon gjorde mig glad, fick mig att skratta. Jag har fått mejl från Amina, gjorde mig ännu gladare. Läste inlägget av sis, och glädjen höll i sig. Tacka att jag inte har varit med om en stöld, man har hört en del skräckhistorien, typ Madridstunnelbana. Nu tar jag det lugnt efter fysiklektionen. Datornörderi efter fysiklektionen.

 

Då var ännu en helg över. Den har varit OK. Fredagen var det utgång för hela slanten. Förfest hos Lisette & Domme. De hade bjudit in Hanna & Matilda (trevliga flickor) som i sin tur hade bjudit in tre tjejer från Södertälje som var här på semester. Vi hade trevligt, rökte vattenpipa, snicksnackade och hängde på balkongen. Jag blev lite *virrig*; folk hade det väldigt kul åt det, och jag också.

Vi kom iväg runt halv ett, utelivet är sent här. Omkring tre är det fullt ös. Drog till Foreplay, och sedan till en bar bredvid forplay. Det var trevligt, och vi återkom hem omkring fem- inte mycket sömn den natten. I och med att jag kört på motorvägen hela förra veckan var jag halvdöd både lörd & sönd. Gjorde ingenting, och sov tolv timmar natten mellan lörd-sönd. Det var något otroligt skönt. Denna vecka är lugnare – bara ett muntligt prov i spanska. Så är det lite inlämningar och lite plugg inför prov som komma skall.

 

Pics från fredags;



Jag & Nora pluggar svenska på skolans altan. Inför redovisning av den ryska författaren Anton Tjechov. Det gick bra, förutom att jag var tvungen att improvisera. Vi körde en författar- intervju då jag var en av Tjechovs karaktärer. Rolig idé – rekommenderas!


Jag på fredagskvällen hos L&D. Fråga mig inte varför jag är redhead, guess it beror på kamerans ljus ellr ngt… men glad var jag!!

Vattenpipan fick åka på. Fruktsmak.

På bilden: Lisette & Sabina (en av södertäljstjejerna)

HAHAHA!!!

Domme värsta posaren.

En favoritbild.

Som sagt, fruktsmak. Vet inte vad jag håller på med på bilden.

PÅ VÄG!!!

& idag är det måndag. Tagga, bara 2 veckor kvar till sportlovet! J

Inga spec planer för dagen, förutom att jag tar mig en springrunda till kvällen. Plugg, of course. Typ engelska – för emu uppsats. Känns halvt, men ska nog få till något. & svenska såklart. Skönt är att jag vart fall kan sakta ner hastigheten denna vecka, inte lika intensivt som förra veckan. Ja, vecka fem var hemsk: har aldrig varit så trött som lördagen under hela 2010, egentligen är jag impad att jag orkade gå ut på fredag, men vill man så går det…

Sista NP i spanska nu. Den muntliga delen. Håll tummarna för mig…


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0