Fredagskvällen:

Hej Bloggen!

 

Sitter på Miramar. Det är dåligt väder, gick hit med dunjacka. Regn?
Skypade med Matilda, men kostar det inte över landsgränser? Jag vet inte, vet bara att jag måste göra om det med henne snart, någon gång då vi båda har tid. Saknar henne, och längtar efter att prata med henne.Nu luktar det typ pizza, inte så konstigt eftersom att jag sitter bredvid en pizzeria.

 

Vilken fredag! Satt hemma i pyjamas. Ingen hade hört av sig, så jag tog det för att det inte blev någonting. Hade planerat en lugn kväll med filmen ”Million Dollar Baby” (har ni sett den? Är den sevärd? Får ägna en annan kväll åt den) Vid typ halv tolv (& jag var trött då) smsar Alicia att de ska ut – nu! Jag som har tjatat hela veckan om att få gå ut var inte den som bangade. Det var att dra sig ur sängen, kasta på sig en klänning, bättra på sminket & sedan bar det av mot foreplay. Tro mig – roligt var bara förnamnet på vad jag hade. Dansade mig svettig hela natten, träffade trevlig folk och det var varmt ute! Vilken lyckad fredag! J

Har verkligen fått mersmak på att gå ut, och tänker göra det så ofta som möjligt i framtiden. Det är så mycket man missar – mycket roligare att gå ut. Det är ju det helgen är till för! Vet inte om det blir utgång i dag – men jag vill! Får övertala mina kompisar – de har faktiskt sagt kanske. Sova hinner jag göra hela förmiddagen.

 

Blev inte så mycket bilder igår. Men några på biljardspelandet vi började kvällen med. Hehe… till och med jag höll i sen sådan pinne. De har säkert ett namn men ingenting som jag kan. Gick urdåligt. Höll snett, jag skakade och bollen flyttade sig typ max en mm. Så nu vet ni att jag är urkass på biljard.

Jag & Domme på väg till Foreplay. Vi bestämde oss för att lägga ut den bara för att min min är garv-varning. Jag vet inte vad jag gör, men jag antar att alla åren med sis har fått mig att bli en riktig mimare på bild. Hehe, ni fattar…Men jag var glad där också!

På väg!

Foreplay!

Det första vi gjorde var att spela biljard, eller inte jag kanske – agerade mest fotograf, vilket jag föredrar! Aja, om jag ska vara ärligt gick det väl inte sådär jätte, jättebra. (men alla var bättre än mig!) Senare kom Lisette & Dommes spanska kompisar Nander & Diego (skrev nästan det där andra namnet!) De fick slå in ett par bollar.
Dansade senare med dem – Nander var duktig. Vi typ buggade, och han snurrade mig yr. Men det var roligt – och svettigt.

Ser ni hur fel jag håller. Haha… det är nästan så jag skäms, men man kan inte vara duktig sin första gång. Ser ni hur Nora sträcker på sig för att hjälpa mig? Det är bra att det finns experter som kan hjälpa amatörerna.

 

Idag lördag har jag ännu inga planer, men jag håller tummarna att det blir utgång. Innan dess måste jag plugga, så det skall jag göra nu.
Oh, måste ladda mobben också, får passa på nu. Har bara 1 E där – icke bra.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0