Jul-drömmar;

Hej Bloggen!

 

Åh, vad jag kände mig flitig… satte mig framför datorn med baktanken: PLUGGA! Men bloggen… den lockar mer, för att säga så. Ett snabbt inlägg & sedan blir det att skriva hälso-uppsats (idrotten – inlämning i slutet av jan. suck, suck. – 2010 börjar tufft.) Optimist – le & var glad! – man ska se plugget som något roligt Prova – det funkar.

 

Jag har inte shoppat någonting i Sverige! Min målsättning har varit att spara så mkt pengar som möjligt för att shoppa på nere i Funkan. (säg bara Miramar & jag ryser – fantastico!!!!!!!!!) Men ett plagg har min garderob trots allt förökat sig med. En juldröm. En sagodröm – kalla det vad du vill – men detta plagg är verkligen vacker som en dröm. En chockrosa tyll-kjol. Jag har länge önskat mig en tyllkjol. Det är prinsess-feeling & vackert. Sött. Jag älskar kjol & klänning – ska jag köra stenhårt på i Funkan. Mindre jeans & mer kjol! Kjolen var en julklapp från sis ( du har STIL!) & jag måste säga; tacktacktack.


Jag finner min nya älskling i en jul-kartong.


En dröm.

& vi får inte glömma att jag köpte julklapp till Sis. Köpte en likadan till mig & har varit duktig – jag har inte visat plagget på bloggen. Det är alltid ett litet nöje att göra just det, men jag ville ge sis en liten secret till jul. Hon tyckte om den, och bar den redan på juldagen. Det gjorde mig glad i magen. Min tröja hänger i Spanien – och när jag befinner mig där ska den användas! En liten dröm den också – men mer i tuffare ”leopard-stil”. Jag älskar tröjor med leoparder på.  

Posa, Sis!!!!!! 

Ska hem till Amina ikväll! ROLIGT!

Men nu var det uppsats…

 

LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0