Lady Gaga - Alejandro

Som ni vet är ju Lady Gaga väldigt stor.& jag gillar henne. Hennes låtar har ös – jag älskar dem! Speciellt den nya – ”Bad Romance”. Helt fantastik (har ni sett videon då hon ligger i en dubbelsäng bredvid ett skelett? Såg den på nyårsdagen. Scary!) När jag kom till Sverige frågade mamma om jag hört den låten i Spanien – vilket jag inte gjort. Ändå har jag börjar lyssna mer & mer på spansk radio. Istället har jag hört en annan låt av Lady Gaga spelas ganska flitigt. Nämligen Alejandro. Grejen är att alla jag frågat i Sverige har aldrig hört den låten så därför lägger jag upp ett klipp från YouTube. Har ni hört denna låt, som är populär i Spanien, spelas i Sverige?



Btw...såg att det stod på spanska i videon. Kanske är just stor i Spanien... Gaga sjunger ju också en massa spanska namn. Tycker ni låten är bra?

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0