laura - gästbloggare

Hej!

Jag är gästbloggaren i denna bloggen, när Lena var i Sverige så frågade hon om jag ville vara det, och jag tackade ja så hon blir nog chockad när hon ser att jag har bloggat eftersom det var ett tag sen jag lovade henne att jag skulle göra det, men det har aldrig blivit av eftersom jag har varit upptagen med allt pluggandet.
Eftersom ni vet så lite om mig, förutom att jag är Lenas lillasyster:

Namn: Laura Tallberg
Ålder: 14 söta år! - 15 i augusti
Bor: Kristianstad
Kontakt:
[email protected]




De viktigaste om mig, såklart kommer ni lära känna mig ännu mer när jag börja blogga regelbundet.
Ska blogga varje söndag, då kommer jag skriva om min vecka, och hur den har varit och andra händelser, och jag börjar blogga nästa vecka.

Men nu ropar pappa så jag måste springa ner till han, han ska hjälpa mig att plugga till svenska provet imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0