Min moderna pappa;

Hej Bloggen!


Det är sent & jag chattar med sis i MSN. Hon camar, men jag vill inte bjuda henne på synen av en halvsovande Lena som töntar sig framför datorn – då är det snarare roligare att se Laura tönta sig framför datorn. Riktigt underhållande nu på natten. Facebook är underhållande – bli lite avundsjuk på min bekanta som befinner sig i Thailand. 30 graders värme är inte dåligt – i Spanien är det bra 12. Ja, bara 12.. okej. I Sverige är det -11, men ändå.

 

Anledningen till att jag är vaken sent är att jag fixat med pappas design. Jag har nämligen en väldigt modern pappa – en pappa som är inspirerad av mig. Jag har en bloggande pappa! Pappa kommer blogga om hans jobb – regioner. Mer vet jag inte, men jag ser fram emot resultatet. Kommer följas i Spanien!! Btw.. vad tycker ni om headern? Jag ville ge intrycket av att pappa har Europa i sina tankar – han står på Europa, han har koll. EU flaggan ska symbolisera alltet – hela Europa.

VAD TYCKS?

Lyckat ellr misslyckat?

Kvällen spenderades med Amina. Det var mycket mycket trevligt!!! Vi pimplade te & snackade snackade snackade. Jag hade även nöjet att se årets gymnasiekatalog i K-stad, vilket jag inte gjort ännu (har ju inte den) åhh… vilket nöje det var! Gamla minnen som poppade upp i skallen, vilket ledde till ännu mer skratt. Det var en lyckad kväll & jag kommer att sakna amina. Kanske jag ska pubicera någon av våra galna bilder. Låter det intressant?

Imorgon ska jag träffa Matilda J leende på läpparna. & åka till ÖB & lösa (vartfall tillfälligt) ett av mina största i-lands problem där. I will tell you more tomorrow.. men det är egentligen en ganska konstig sak. Jag är säker på att ni kommer att tappa hakan så som mina föräldrar gjorde första gången.

 Återkommer strax med en fråga.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0