Helsinborg;

Hej Bloggen!

Nu är det natten… har varit hemma ett tag men har haft fullt upp med dammsugaren. Hur galet det än låter har jag dammsugit myror. Säger bara en sak; den årliga myrinvasionen är inte att leka med. Dock får dammsugaren iväg dem för ett tag men när jag kom hem var de överallt. Ja, vi ska införskaffa gift. Och jag känner att det bör bli snart snart snart.

 

Annars har jag haft det trevligt i Helsingborg. Kom på kvällen och drack gottgott hotellkaffe (kaffe-freaket Lena!) och sedan somna i gosiga vita lakan. Pappa åkte tidigt tidigt till Gotland men jag tog god tid på mig, käkade hotellfrukost och gosade i de vita lakanen till MTV i bakgrunden. Det var en fin morgon dock inte lika fint utomhus. Lite småkyligt och när mitt tåg senare på dagen rullade in i K-stad hade himlen intagits av mörka moln. Det var mindre trevligt. Lite shopping blev det under dagen, söta underkläder som förgyller även den kyligaste dagen. En fin tisdag som avslutas med fotboll tillsammans med mamma.

Mys i vita lakan. (och en massa tid på sig)


Hej Helsingborg! Hotellutsikt. 

Åh, Alicia – ditt blogginlägg får mig att börja gråta. Jag saknar er!! <3 Det är inte slut – det har bara börjat!

Nu hade jag tänkt sätta på lite ballar av stål, det är det fina med att vara i Sverige när man har skrattbehov – play-programmen! Jag älskar att sätta på ngt roligt TV-program när jag känner för det, behöver skratta/gråta (behöver inget sorligt – gråter gör jag redan) eller när man inte kan somna (även att jag är trött nu, fast det är jag alltid…hmm…) Imorgon ska det bli en fin onsdag. Först ska jag luncha med Kristina och som den budget-tjej jag är har jag lagat egen mat, fast erkänn att jag är flitig också :P Sedan ska jag tillsammans med matilda och några av hennes vänner åka till Sölvesborg! Det ska bli roligt.

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0