En fredag i solskenet;

Hej Bloggen!

 

Nej, det blev inte mycket sömn i natt – men jag är pigg i alla fall! Hade natt-snack med Matilda vilket alltid tillhör trevligheterna! Vi måste träffas i sommar!

Igår var en väldigt fin fredag. Vaknade på morgonen av en stor sol och tanken ”Sverige kan! Sverige kan! Det är bra bra att vara här!” Cyklade in till staden och mötte upp Kristina. Hon var sushisugen så det blev asiatisk- take away. Vi gick till vårt favvo-ställe i tivoliparken och åt i solskenet. Underbart! Kristina hade slutat körskolan så vi njöt av solskenet i centrum. Först drog vi till second hand affären efter en impuls. Jag gillar second hand här i lilla kstad som ännu inte anfallits av skyhöga malmöpriser. Ett skärp för guldtian; hur bra? Sedan blev det lite andra affärer och lite köp innan vi satte oss på en uteservering och sörplade kaffe och snicksnackade. Vilken mysig fredag!

En glad Lena med kaffekoppen!

Min nya rosa klocka! Älskar den! Erkänn att den skriker "lenis!"

Jag älskar skärpet också som experten Kristina fann bland rader av gamla bälten.


Runt 11.00 bär det av till IKEA! Ska speciellt titta efter en klädstång men sedan är det självklart alltid roligt att komma iväg. Nu väntar jag på att pappa ska sätta på kaffet för jag är trööööttt!!! Ha en fin lördag!

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0