Midsommarafton;

Hej Bloggen!

 

Precis hemkommen från Göteborg. Sitter i soffan nere i vardagsrummet och känner mig trött, så hade tänkt natta om inte allt för lång tid. Men vad ska jag säga om helgen? FANTASTISKT! Haft det toppen-bra med Lisette, Domme och Alle Balle. Ville verkligen inte hem när skåne-tåget rullade in på perrongen. Jag säger bara en sak; jag måste tillbaka till götet snart snart. Ska verkligen försöka 2 gånger till detta sommarlov och då ska ett besök på Liseberg klämmas in, nu är det för mkt turister. Göteborg är verkligen en härlig stad och jag trivs som fisken i vattnet (kanske inte borde skrivit det där – men jag menar inte det ni tror på, flickor<3 haha) Nej, jag har trivs hela helgen och haft många mysiga, roliga, gap-flabbsvarningar, trevliga och underbara stunder med mina flickor. Underbart.

Ska självklart lägga upp bilder från samtliga dagar och berätta vad jag hittat på för trevligheter.

 

Kom på fredagskvällen efter en tågresa på lite mer än tre timmar (inte så farligt egentligen, med ipod går det fint) Blev uppmött på centralstationen av Lisette, Domme och Alle Balle. Det kändes jättekonstigt att träffa dem i Sverige, men ändå naturligt. Vi tog spårvagnen till Mölndal för att bytta buss till Lisette. Då fick vi åka glashiss (domme tjafsade om sina glashissar hela helgen) Jisses vad det stank där och så ett par halvläskiga skämt om att nu –just nu! – stannar hissen och vi får fira midsommar i resterna av en uteliggares piss. Ajaj… Hemma hos Lisette grillade vi, brände lite, myste med ET, klagade över svenska kölden – jisses vi är i Sverige nu och jag fryser! – sjöng kareoke och såg Mean Girls i svartvitt tills vi somnade hela högen. Under natten pratade jag i sömnen – enligt alle balle hade jag uppmanat någon att vänta i 10 minuter. Haha, så typiskt Lena!

Dessa sötnosar mötte mig på stationen

Jag, Domme och Lisette väntar på spårvagnen

Alle Balle.

Glad flicka

Grillning på midsommarafton!

Mums på kaffe! Lisettes mamma hade en speciell kaffekanna men det blev asgott… till och med godare än vanligt brygge-kaffe… rekommenderas!

Alle Balle är betagen i en djup konversation

Alle Balle är betagen i en djup konversation

MYS!

Alle Balle myser med ET

Å det ville jag också göra!!


Alle och Domme myser i soffan

Kareoke! Jag var urkass som alltid, men Lisette tog ton. Sedan kom Lisettes mamma hem och vi pratade Spanien. Finns det något annat i vårt huvud? Hahaha… viva españa


Underbar midsommarafton. Nu är klockan halv två och jag känner för att prata med ngn… varför har jag alltid pratbehov mitt i natten? Jag är en skum människa med konstiga vanor. Aja, är det sommarlov så är det. Imorgon ska jag upp på förmiddagen och fortsätta med min seriösa städning. Det ska vara fint i mitt rum!

 

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0