Bad luck;

Hej Bloggen!

 

Jag är inte glad just nu. Ett leende är typ mission impossible. Det beror på många anledningar. Allt går fel nu; jag menar allt! Har haft sådana fruktansvärda dagar, jag vill bara lägga mig ner och böla böla böla. Har jag slagit sönder någon spegel på senaste? Nej?!? Varifrån kommer då all denna otur. Till att börja med; 2 prov på raken. Idag matte & imorgon spanska. Sedan  är det lite problem med ledigheten inför Sverigeresan (MÅSTE FÅ VARA LEDIG!) Sedan är det helgen: alla ska resa bort! Sedan är det lite andra saker… men som sagt, allting går fel och jag orkar inte mer. Nu blir jag seriöst depp.

När ska världen le mot mig?

 

Kan iaf andas ut för att matteprovet är över. Satt i 4 timmar – 09.00 till 13.00. Tiden går snabbare än vad man tror. När jag kom in var det morgon; och vips var det mitt på dagen. Det gick blaj, enligt mig. Nu vill jag bara andas för det är ööööver. På dansen dansade vi till ABBA:s ”Mamma mia” Me gusta J

 

 

Hur som, jag har gymmet. Det är alltid en trygg punkt i en instabil vardag. Träning gör en lycklig – jag upplever verkligen en rogivande känsla när jag är hemkommen efter ett pass. Är glad för mitt gymkort. Igår var det aerbox, och det var prec som det låter; sparkar hitt & ditt… men det var kul! Så jag kan rekommendera till er som är halvdeppa att skaffa ett gymkort! Träning kommer att lätta upp.

 

Mitt gymkort. Tog ett tag innan jag köpte det (lathet? Någon?) men är glad att det är mitt nu. Det var dyrtdyrt så skall utnyttjas.

 

Ikväll skippar jag gymmet. Ska plugga på spanska. Muntligt, ska typ prata om en blaj i byxan trist text.

Wish me good luck (om jag så att säga någonsin har det. Känns icke så just nu)

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0