Fredag, fredag, fredag;

Hej Bloggen!

 

Jag älskar fredagar. Varje fredag är ett litet mirakel, en liten förhoppning om en vacker helg. Idag är absolut inget undantag. Äntligen är skolveckan slut & hela helgen ligger framför mig. Förhoppningsviss är väderguden snäll detta veckoslut eftersom att jag är TRÖTT på regnet! Gott har denna vecka varit bättre än förra, snälla, jag vill inte tala om förra veckan. Om det finns hemskheter mötte jag alldeles för många förra veckan.

Just nu sitter jag i skolan, vi har rast. Snart är det dags för svenska, sedan engelskan innan helgen verkligen är här. Har haft en väldigt skön sovmorgon, dock är jag trött trots det. Känns som att jag skulle kunna sova ett dygn, minst!

En halvrolig bild på mig prec innan jag skulle bege mig till skolan för den extrainsatta biologi-lektionen som höll på till halv sex! Jisses, vem vill vara på skolan till halv sex?!? Tacka Gud för att det där var första gången det hände. Fyra; max.

Tröstar mig med att det bara är sju skoldagar innan SVERIGE!!!!!!!!!!! 

Idag? Jag har planer för fullt. Först och främst när skolan är slut ska jag till Mercadona med Lisette & Domme. Några småsaker som ska inköpas bara, och efter det blir det till att bege sig hemåt för att ha kul med fysikboken. Det är prov alldeles för snart, och alldeles, alldeles för mycket att förstå; och jag blir galen!!! Men… kvällen/natten blir desto bättre, det vankas utgång och jag älskar älskar älskar det. Antar att jag sover hos Lisette & Domme, och att det kommer bli sent. Men det är bara fredag en gång i veckan.

Övriga dagar vet jag inte förutom att vi planerar att se melodifestivalen på lördag. Lisette & Domme har svenska SVT1 och förhoppningsviss funkar det (ni får hålla tummarna från Sverige & skicka oss tusen miljoner lyckoönskningar – jag vill se finalen!)

Känner mig extra rik (underbar känsla) så jag antar att jag ska bege mig till affärerna & leta efter den perfekta födelsedagsoutfiten. Det närmar sig, och nu är det skrämmande nog bara 2 veckor & 1 dag kvar, och sedan gör jag vad jag vill – ink tatuera hela kroppen. (ta det hur seriöst ni vill – haha, jag ska bli randig som en tiger & slipa mina tänder sylvassa!)

I måndags bjöd jag på ett måndagsskratt så låt mig avrunda arbetsveckan (jippie - den är slut!) med fredagsskratt! Bjuder på denna störtsköna bild jag hittade på USB-minnet, alldeles för skön, inte sant?

 

 

HA EN BRA HELG!

Vet icke när jag uppdaterar igen, så jag får passa på nu att önska er de bästa lediga dagar möjligt.


LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0