Una chica contenta;

Hej Bloggen!

 

Hur skulle jag inte vara glad idag? Hur? OM EN VECKA ÅKER JAG TILL SVERIGE!!! Är en vecka lång tid, nejdå, för det var nyss förra onsdagen, så det blir som Salem sjunger i sin sagolika fantastiska låt (tyst Arez; för den är magi!) så ska jag keep on walking dessa sju dagar som återstår. Det kommer bli sju långa dagar för den sprätter i kroppen på mig. Jisses, kan inte fatta att om exakt en vecka sitter jag på flyget på väg till den danska huvudstadet; är det inte en saga? Det är mer än en saga; det är verklighet! Jisses….

 

 

Igår snackade jag med sis. Det var kul, jag gillar min sis. Grejen är att vi planerar att göra en liten ”sak” okej… inte så liten kanske, och vi planerar inte, vi ska göra. Jag ligger i riskzonen som den räddhare jag är, men nej, nej, nej denna gången ska jag kliva i en dräkt av mod och bita ihop. Jag ska inte banga sis, nu har du det svart på vit, så om jag fegar kan du ta upp detta med mig då, right?

Vill inte skriva ut det här på bloggen, iaf jag skulle fega, då blir det bara skam (fast jag sa inte banga) men det kommer… sis ska boka tid den 9 april, sista fredagen i Sverige alltså… åh, galet! Men jisses vad jag längtar, & många inlägg lär handla om det i framtiden, tro mig, ni kommer att få veta i sin tid.
Alicia, Nora, Lisette & Domme vet redan, hejarop till er! Ni får peppa mig via SMS.

 

Lycka alltså, + att jag längtar till helgen, och det är redan onsdag! J Imorgon slutar jag tidigt, hey och fredagen är inte heller så pjåkig. Funderar på att börja packa redan imorgon när jag slutar så tidigt + fredagen också, så att man kan ha helgen fri för roligare aktiviteter. Heeeey! Jag är taggad. Jag är en tidsinställd bomb! Jag vill att dessa dagar ska gå illa kvickt. Jag vill befinna mig på svensk mark. Träffa familj + vänner. LÄÄÄÄNGTAR!


Lycka på bild; Norweigan air är verkligen min räddare i nöden, min trollkarl när jag är borttrollad, min nyckel när jag är inslåst….

Nu har jag tyvärr inte en lika glädjande eftermiddag framför mig. Jag måste plugga fysik. Det är blaj, mycket blaj. Är inte alls tagg på ljusdiffraktion och gitter… oh, no, kom prec på att det är matte –trigonometriska ekvationer – också. Ja, nu vet ni hur kul jag ska ha det. Men får trösta mig vid det faktum att jag om exakt en vecka sitter på flyget!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0