Födelsedag;

Hej Bloggen!

 

Nu har jag haft födelsedag… nu är jag 18 år. Det känns ok, faktiskt. Kan först och främst börja med att tacka för alla presenter & grattishälsningar. Sådant värmer mer än vad man tror, spec när det kommer från oväntat håll. Egentligen gillar jag inte alls födesedagar, och det var nästan ett lättnad när 28 mars knackade på runt midnatt. Nej, det är en hype kring födelsedagar. De ska vara så bra, så roliga, man ska få många grattis grattis och presenterna ska vara fantastico. Visserligen fick jag allt men ändå, ja, nervositeten innan är inte hallelujah moment. Men nu är dagen över och jag kan bara tacka alla som bidrog till att göra den 27 mars till den fina dagen det blev.

 

Matilda sov över här och vi ägnade natten åt ballar av stål. Jisses vad vi skrattar åt dem, och Matilda – hennes kommentarer, hennes humor… jag skrattar utan kontroll. Själva dagen var lugn, & till kvällen blev det middag med vännerna. En lyckad natt som slutade på … köksgolvet, nergeggad i en hel del mer och mindre trevliga ”ingredienser” – rått ägg ger halkvarning. Nej, jag har haft kul kul kul!!  HAHA… :)


Middag

Jag & min nyfunna vän chokladtårtan.

Ska Matilda bli gift eller inte? Frågan hänger i luften & spänningen stiger…

Kaffekalas och skrattfnatt.

Haha, nej jag kan inte förklara denna handligen. Jag var väl sugen på havrefras… men ville att Matilda skulle sätta sig på dem. Det gick inte så bra… det var jag som satte mig på dem istället. Faktiskt.





Sedan fick vi infallet att koka Coca Cola. Vad jag minns smakade det okej. Och jag hade skrivit på ansiktsboken att det var sjukt underskattat (haha jag stavade med z) så det var väl så.

Jag dricker kokt Coca Cola     


Jag & Kristina


Vad gör hon? & jag känner mig ju snygg. Notera gräddklicken på nageln – spraygrädde is the shit!

GRÄDDE!!!!!!

Det blev lite galet här känner jag så kör på censur. Inga mer pic men kameran var full av dem och jag skrattar skrattar och skrattar.

Idag måndag har jag & sis hälsat på vår gamla skola, & snart kommer Matilda över en snabbis + att jag planerar att städa min garderob. Den är farligt överfull, men jag älskar kläder och jag avskyr att kasta – men jag får bita mig i läppen och göra det som göras måste. Det kunde bli värre… allt kan bli värre… det har redan blivit illa nog.

 

LATER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0