Syskon på vift i lågstadieskola;

Hej Bloggen!

 

Det har varit en bra måndag, annat kan jag inte säga. Morgonen var dock inget halleluja moment – när jag blev väckt av pappsen var klockan närmare ett – åångest! Jag vill ju plugga på mornarna! Men får trösta mig med att jag faktiskt haft fullt upp denna helg, så jag behövde sömn. Men imorgon jobbar mamma sent så hon ska få upp mig – och skratta Alicia – men då väntar kaffe. Franskt sådant, gott!

 

Men det var upp från sängen och all dess bekvämlighet och fixa för att jag & sis skulle besöka vår gamla skola – älskade Hammarskola. Som en annan tid, men jag gick där faktiskt tre år; mellan 2001-2004. Ärligt kändes det knappt som man varit borta, allt var så vant, så hemtamt. Ända skillnaden var att allting krympt, spec sis kommentar ”Shit, vad långt ner trapphandtaget sitter” ja. Det var kul att träffa min gamla lärare. Det var kul att titta på omkring – och vet ni, toaletten ser exakt likadan ut med till och med samma tavlor. Kul med tanke på att det gått sex år.

 

Sedan på kvällen var jag hos Matilda i hennes pappas hus. Så fint – jag älskar träpaneler. Vi myste till det med kryddte och grönsaksstavar. Så snicksnack på det. En lyckad måndagskväll!

Du är göllig även om du spanar in en toalett.

Två toalettmonster

Fina flickor

 

VAD GÖR JAG? JAG ÄR GALEN!!!

Kvällsmys med Matilda.

Fråga mig inte vad tandborsten gör där. Men jag måste hålla med om att det ser roligt ut.

Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan & köpa värmeskydd för håret – det är bra när man plattar det varje dag som jag, kanske tittar jag omkring i affärer också, får se. Sedan ska jag ta en joggingtur, och självklart upp & plugga. Imorgon ska bli en flitig tisdag.

Nu är det upp med kanal 5 play.

 

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0