Alla dessa kvitton...

Hej Bloggen!

 

Jag säger bara en sak – spara era kvitton! Själv inspirerades jag av pappsen som är en man med koll – han har gjort mig till en tjej med koll. Det blir så mycket lättare; ni slipper krångel, har möjlighet att lämna tillbaka vid skada/ånger och dessutom blir det enklare att hålla koll på utgifter. Jag brukar ha som målsättning att sortera/rensa mina kvitton vid månadsskiftet då det nya studiebidraget kommer, detta eftersom att det är vanligt att ”öppet-köp” tiden varar i en månad här i Spanien. Så uppdatera regelbundet för att inte bara få ”en pappershög”. Detta var bara ett litet tips från mig som gör livet så mycket enklare.

Så här kan det se ut hos mig när jag har min måntaliga rensning.

Det stora antalet kvitton förklarar jag genom att jag var i Sverige och därför inte rensat kvittona på 2 månader.

                                                              

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0