Fredag, fredag;

Hej Bloggen!

 

De senaste dagarna har jag inte känt lust för att blogga. Då är det tur att man har fantastiska vänner som peppar en – tack Alicia & Hanna!

Jag mår bra nu, tror jag. Att säga att jag mår dåligt skulle vara att överdriva. Men det går runt nu, och nog har jag en hel del kul att se fram emot. Sommaren! Åh, sommaren finns där framme. Ord kan inte beskriva hur mycket jag längtar – så många personer jag längtar att träffa. Jag förstår inte varför folk får panik för att det är en månad kvar. Jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till Sverige, ja, jag längtar tills att sitta på flyget.

Har haft underbara pratstunder med fina Alicia de senaste dagarna. Du betyder <3 dessutom är jag stolt över henne för hon har mött sin rädsla. Det kommer man långt på, man måste våga annars sker ingenting. Å så är jag riktigt riktigt mycket glad för Matildas skull. JAG SAKNAR DIG MATILDA<3! När jag kommer hem ska jag pumpa dig på detaljer!! Äsch, nu ska detta inlägg inte vara någon kärleksförklaring även om livet är ljust nu och det finns många jag bryr mig om, världen är fullt av fint folk!

Shopping med Nora & Alicia <3. De sötnosarna skulle till stranden och vet ni vart jag skulle – till kemisalen! Jisses vilken kontrast och jag är fortfarande småsur på dem för det (skämt!) vi tar stranden tillsammans i helgen, tjejer!


Så här glad är jag när det är helg, och speciellt denna eftersom att …

Där satt den! Balskor till balen på lördag sedan utgång i Funkan (hörde att det skullle vara dyrt på det andra stället!) Detta kommer att bli grymt, nu kör vi!

Ha en fin helg så höres vi på måndag. Vet ni vad som händer på tisdag? Resa till Granada!!!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0