Hannas födelsedagsmiddag;

Hej Bloggen!

 

Har fått en hård smäll rakt ner i verkligheten (kände att det behövdes) med skola, plugg och idrottslektion. ”Glöm era bekymmer, lämna dem utanför denna sal” var uppmaning när yoga-passet började. Pyttsan heller, för min del blev det 40 min hårdfokus på allt som skaver i mitt liv just nu.

 

I lördags var det Hannas 20-års snabbt! GRATTIS ÅTERIGEN!

Födelsedagar har alltid en viss charm (utom ens egen) – de är en god förklaring till att fira! Eller vad sägs om 2 nätters utgång (vaddå – hon fyller år 00.00 – 00.00 och det är ju 2 nätter/kvällar). Under dagen, efter shopping och presentjakt mötte jag upp tjejerna och så begav vi oss tillsammans till en mysig och billig kina-resturang. Måste ragga fram en vägbeskrivning så jag kan ta med pappsen ditt (han kommer om cirkus 1 månad!) . Vi hade väldigt trevligt med mycket snack, skratt och stämningen var på topp! Hanna fick en hel drös härliga presenter: från mig en fantastisk axelbandsväska. Vi brukar gilla samma saker och denna gång slog den rätt! Jag måste erkänna att det var betydlig roligarea att se väskan hänga på axeln än att se en likadan i min garderob. Det finns inget bättre än lyckade presenter! Sedan fick hon bland annat; choklad, vin, pyjamas, örhängen. Lite senare möttes vi hemma hos L & D för att föra innan utgång! En mycket, mycket trevlig lördag blev det för min del. Hoppas er var lika fin och att ni fick mycket äventyr! För det är just vad livet handlar om; uppleva äventyr!

Pics;

Servitören tar emot beställningar och Nora leker med kameran. Emma verkar djupt fokuserad: ”vad ska jag välja?” Alicia posar, ser jag.


Jag tycker detta är en riktigt fin bild på Domme


Hela långbordet.

Jag och Lisette fotar dessa tre sötnosar.

Vi sjunger för födelsedagsgrisen & den nyblivna 20-åringen!

Smått generad med söt.


Hanna ser väldigt glad ut! På bordet ligger väskan som jag köpt till henne.

Mycket lyckat & trevligt! Vi får klämma in ytterligare ett besök, tjejer! Vad tycker ni? Vi har fortfarande inte ”firat” min födelsedag! Har jag några med mig?

 

LATER


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var en super fin present, älskar den! (: Absolut får vi göra om detta, vi kan låtsas att någon annan fyller år. Eller fira avslutningen i förväg!

Kram på dig Lena!

2010-05-18 @ 15:24:24
URL: http://hannalandelius.blogg.se/
Postat av: Lena

jag gillar idéen om att fira avslutningen! vi kör på det! ;)

2010-05-19 @ 14:42:00
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0