Sömnlös helg;

Hej Bloggen!

 

Denna helg har varit en berg-och-dalbana på alla sätt och viss och nu, idag den 17 maj har jag ingen aning om vart jag står. Har den varit dålig eller bra? Jag vet inte, kan inte svara på den. Den har varit både bra och dålig; ett virrvarr av känslor – glädje, hopp, oro, längtan, sorg, stolthet, besvikelse, skratt och nostalgi. Men jag ångrar den inte, det gör jag absolut inte. Det började i fredags då jag kom hem från skolan fylld av hopp. Det var helg och solen lyste upp funkan. Vi gick ut på kvällen och det blev en bra kväll. Bland annat fick jag uppleva hetman på dansgolvet. Kom hem runt 05.00 den morgonen. Dock sov jag något otroligt dåligt. Mina grannar bygger om så kl 08.00 och framåt var det ilande borr borr borr. Jag sov kanske sammanlagt 2 timmar den natten.

 

Lördagen var en trevlig dag. Lite oro men som varvades med shopping och hannas 20-årsfirande på en kinarestaurang. Det var trevligt. Får ta med pappsen ditt! J Sedan gick vi ut ingen. Lördagsnatten började vidrigt; jag upplevde sådan sorg att jag knappt orkar skriva ut det här. Men så mötte jag Ingemar från skolan. Och en sådan liten gärning – bara vissa omtanke och låta mina tårar flöda. Det betyder så mycket att jag inte tror man förstår. Men jag behövde verkligen omtanken då. Det gav mig kraft ork att se framåt. Sedan hände lite annat… inga detaljer här, tycker att bloggen kan undanhållas sådant. Men jag tog taxin tillsammans med hanna från Torremolinos (hette det så) aja, mitt lokalsinne är blaj. Var hemma runt 07.00 efter att mött typ 3 marockaner på vägen hem. Sov kanske 3 timmar denna natt. När jag kom hem steg min värdmamma upp och lagade frukost. Snacka om olika dygnsrytm. Sov kanske tre timmar den natten.

 

På söndagen var den stranden med Lisette, Domme & malin. Vi snicksnackade och hade det allmänt trevligt under solen. Jag var dock något otroligt trött (5 timmars sömn på 2 dygn) jag gick efter 2 timmar kanske och mådde verkligen dåligt. Usch! 

 

Lite pics blev det; inget intressant egentligen. Hade inte tid med kameran denna helg.

Jag prec innan vi skulle ut på fredagen.

Jag prec innan vi skulle ut på fredagen.

Jag laddar upp.


Det var mys på lördagen också.

Jag & Domme lekte med paint när internet slutade att funka. Här är Dommes konstverk. Ser ni vad det är? En katt! Mina är censurerade på grund av extrem fulhet.

Thihi…

Nora ser drömsk ut. Vad filosoferar du på, Nora?

Jag & Domme

Jag & Alicia.


Nu är det måndag och jag ska genomlida en vecka innan det är bal på lördag.
Outfit, skor och allt är kirrat. Nu är det bara att vänta!

Och Alicia, söta bilder ska publiceras! Vi gillar söthet!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0