Söta småsaker;

Hej Bloggen!

 

Hela världen är upp och ner! Ser jag månen där eller är det en ost? Ser ni; jag är galen! Tji, jag ska inte störa er med mina tankar. Okej, jag mår inte precis dåligt. Varför skulle jag göra det? Nejdå. Det är onsdag och lill-lördag och jag har söta bilder på mig som jag lovat Alicia att publicera för även hon önskar sig saker ibland (jag också – även om mina inte är några musklick från att uppfyllas!) vakta vad som skrives här

Ska inte störa er med konstiga texter. Ni borde vara trötta på det vid det här laget.


Sådant här gillas – vattenpistolskrig!

Söt bild & Alicia vågar inte titta- ser ni, hon gillar honom. Visst är det gulligt? Alicia – du måste våga; du måste ta risken! Jag lovar, du kommer att ångra dig annars. Jag och Nora ska inte backa upp dig – detta är någonting du måste göra själv!

Hur som kan jag också tillägga att Alicia inte vågade vända sig om varav hon fick en överbrun rygg. Haha…

Idag är det onsdag och vi har tränat på musikalen. Jag påminner mig själv om att jag måste plugga. Kan erkänna att jag inte varit så duktig på det den senaste tiden, har haft andra saker i huvudet… hoppas jag kan få lite studiero idag; that is what I need!

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0