Balen;

Hej Bloggen!

 

Balen i lördags blev riktigt lyckad. Nästan, nästan hela skolan hade samlats ute på hotel Tamisa (det hette så va?) i Mijas. Det var ljummet i luften och solen sken när vi 5 flickor mötte upp Alicias date och sedan tog taxin till Mijas. Hotellet var trevligt, alla var superduper fina. Kvällen bestod av middag, mingel och annat trevligt. Mycket lyckat! Jag låter bilderna tala.

Så här kan det se ut när jag och Alicia fixar oss. Alicia gjorde mitt hår, TACK!


Jag innan balen. Älskar klänningen & skorna!

Jag & Lisette.

Älskar denna bild! Ni ser ut som prinssesor!

Hela gänget på hotel Tamisa

(& för att skryta lite är detta ett av mina första lyckade photoshop verk. Bakom min rygg gick nämligen en kille förbi – men honom har jag tagit bort – man lär sig programmet. Kul)

Stämningsfullt med pool & klargrön gräsmatta.

Oj! Här kommer en liten lenis.

Jag & Domme.

Anton & Alicia gick tillsammans. Anton höll ett riktigt bra tal senare på kvällen!

Domme bekymrar sig för något igen. Men du är jättefin, Domme: jag lovar!!

Mingel!

Domme spelar ostboll!

Alicias min – jag finner inte ord! Du är klockren, gumman!

Denna bild gör mig glad gladare gladast



Så, det får räcka med pics för nu. Tyvärr har jag en spansk lektion som väntar på mig nu. Fy pyttsan. Imorgon ska jag till Granada med Svenska B gruppen. Men det ska bli trevligt. Vi ska besöka Lorcas hus, ni vet Lorca, en av de mest berömda spanska författarna? Hur som, intressant. Men på onsdag kommer en omgång balbilder till. Dock kommer jag av… hm, vissa anledningar, att censurera några av den senare omgången bilder. Lite får man bjuda på sig själv, absolut, jag gillar ”mitt-i-veckan” garv. Men det finns gränser jag inte är pigg på att passera.

Hur som, ni får ha det så bra tills vi hörs nästa gång.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0