Mera balen;

Hej Bloggen!

 

Jag är tillbaka! Var som sagt i Granada igår! Åh, vilken underbar stad. Jag förstår varför pappa drömmer om den; något alldeles speciellt och troligt vacker! Synd att besöket blev så pass kort. Men mycket trevligt och en tryckande hetta på cirkus 30 grader! Men nu ska jag inte klaga; lycka är att värmen är här! Vintern har varit lång lång så inget klagande. Hur som matchade jag klänning och kamera så en hel del pics kan jag lova att det blir (men det är klart – vackra städer ska fotas) lägger ut bilderna i dagarna – först kommer sista omgången bilder från den lyckade lördagen ute på Tamisa. Den senare delen bilder, alltså.

Jag & Nora.

Vårt trevliga bordssällskap: Oscar, Ina, Inna & Harris.

Anton & Alicia sätter sig till bords. Alicia ser nästan rädd ut!

Gilla starkt! Conversegänget! Skönt med folk som bryter normerna (bild snodd av Nora)

En glad Lena!

Kramkallas när skymningen faller!

Anton och Filip håller ett bra och roligt tal till kvinnan. Credits till er!

Fina flickor!


Åh, vilken underbar lördag som jag kommer att minnas länge.

Idag har vi övat inför musikalen (uppvisning på fred – spännande!) nu kör vi med kläder och alltid. Sedan har jag smått panik för det är så mycket i skolan att jag nästan drunknar. Bara 2 veckor till sedan får jag provsmaka friheten; det är väl magiskt?

Hur som – Alicia hörde om ditt missöde i morse! Vilken kris!!! Grejen var den att alicia och två andra elever skulle intervjuas live på radio. Vad händer? De hittar inte ditt och kommer 45 minuter sent. Och vi talar live-sändning! Programledaren var jättearg, vilket är självklart. Sedan blev alla sändningar inställda. Som det kan gå, men shit vad pinsamt. Hoppas alica mår bättre nu när hennes sis är här. Sj ska jag hem å göra matten och plugga på spanska-provet imorgon som jag inte ens börjat med. Sedan blir det gymmet.

Ha en fin lill-lördag!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0