Ferian!!

Hej Bloggen!

 

Ingen update igår – var för upptaget med att inte spela fotboll.. haha! Det har varit en varm, varm helg. Nu vågar jag påstå att värmen kommit till funkan, men så är vi också inne i maj månad. Fattar nu, MAJ!! Nu är sommaren snart snart snart här! Underbart!

Dessutom är jag fylld av glädje vid medvetande om att jag har världens bästa syster uppe i Sverige & att man nu kan börja dagarna tills vi träffas igen. Du är världens underbaraste och vi delar den finaste hemlighet<3.

Tisdag- sovmorgon och sedan engelska nationella- speaking. Hatar engelska men mitt mål nu är att ta mig igenom det sista provet på fred – reading and listening – vilket jag oroar mig minst för.

I eftermiddag är det kemi-labbar. Det tycker jag inte om, kan inte prec påstå att kemikalier fascinerar mig. Men kan ändå inte gå till stranden eftersom att jag var där lörd, sönd och månd – och nu är jag röd som en kräfta och det svider som tusan! Dessutom tog jag med mig stranden hem – i min hårbotten. Otroligt vindigt igår så sandkornen blåste och for överallt. Tog med mig ett par kilo hem kändes det som.

 

 

I fredags var jag, Domme & Lisette på ferian med våra spanska killkompisar. Jag hade först varit hemma hos dem och druckit anis med dommes syster och hennes man. De var trevliga. Ferian var trevlig. Sedan gick vi till Foreplay. Här kommer pics;


Tre fina flickor taggade för utgång!

FERIA!!

Alicias smågalna men ack så roliga idé att smälla en stinkbomb i en folkmassa misslyckades eftersom att det inte var en stinkbomb.

Men tanken får mig att asgarva! Vi måste prova igen, tjejer, med en riktig stinkbomb. Jag tror att det blir ett minne att skratta åt under tråkiga lektioner.

Jag och Nander.

Rolig bild på killarna.

Sockersöta Domme <3

Tre glada flickor.

Helgens favvo-bild! Älskar Dommes min kontra min. Hon kanske kan signera den ”fyllehund” nej, nej jag bara skojade – hon säger själv att hon var nykter.

Söta brudar taggar för fototajm

Folkfyllt i Hawaiis peña.

En stinkbomb där alltså – du är klockren, Alicia!! 

Det kändes som nationella speaking gick bra. Man skulle prata om ”values” och vad som påverkar ungdomar. Nu tycker jag att det är skönt att det är över. Nästa prov är på fred – engelska på förmiddag och spanska på eftermiddag. Kan inte kalla det moment of happines prec. Nu har jag kemi om 15 minuter. Det kunde ha varit bättre.

I kväll blir det spinning med Emma! Känner mig taggad! Har redan en flaska med 1,5 liter vatten i kylen – det behövs; man svettas som en flod där! Men det är härligt härligt. Återigen refererar jag till klockrena Alicia – det är känslan efteråt som räknas!

Ha en fin tisdag!

                                                       

LATER


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygg klänning!!!!!

2010-05-09 @ 14:13:06
Postat av: Lena

Tack! :)

2010-05-10 @ 10:12:20
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0