Vamos a la playa;

Hej Bloggen!

 

Så var det onsdag och vi har övat inför musikalen. I och med att jag är med i dansgruppen ska vi ha ett dansnummer där. Någon gång i slutet av maj. Nora har huvudrollen, spännande. Det jag gillar mest är dock att alla i musik-gruppen sjunger, spelar och fixar själva! De är sjukt duktiga och jag ser fram emot att se resultatet. (känn dig stolt, Nora!) Nu ska jag snart också bege mig till Mercadona för att handla lite småsaker inför morgondagen. HJÄLP! Det är nämligen orienteringsdag. Nej, nej, nej! Hatar att orientera. Jag lovar att jag sitter här med en stor klump i magen. Speciellt i och med att man bara har en viss tid, typ 7 min på sig, och varje minut försent leder till 2 minuspoäng. Ska springa tillsammans med DOmme och hon fasar det lika mycket. Så det blir två räddharar ute i den spanska vildmarken, hur ska detta gå? (beklagar, men därav blir det ingen update imorgon – men ni vet att jag hellre hade skrivit blogginlägg efter blogginlägg!)

 

Var och spinnade med Emma. Det var härligt! Blir mer fast för detta med spinning efter varje pass. Hur som uppskattade Emma det också så vi ska försöka köra ett pass i veckan. På torsdag ska vi ocskså gå ett step-pass med  en halvtimmes magträning! Ikväll ska jag gå styrkepass! Pepp!!

 

Den senaste tiden har det varit riktigt, riktigt varmt i funkan och därför har många timmar tillbringats på stranden. Finns det någon bättre sysselsättning? Tragiskt nog är jag bränd som en svart kanelbulle och det gör ont ont ont! Men snart så kommer brännan och då blir jag en pepparkaka istället, så det så.

Det stavas underbart.

Älskar.


Domme i sin sjömonsterställning och mysiga ben till vänster.

Domme.

De modiga badar men som den fegis jag är satt jag vid strandkanten och agerade mästerfotograf. Men det var lika dra det tänker jag och ler.

Jag älskar straden!

Men på grund av min brända mage har jag lovat mig själv att ta det lite lugnt. Men till helgen då blir det strandkalas! + att jag icke har prov på måndagen. Det stavas underbart!

                                                      

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0