Pa internet-café;

Hej Bloggen!

 

Sitter pa internet-café med L & D, sa inte de tre sista bokstaverna. Hoppas det gar att lasa iallafall. Blev ingen update i fredags for jag fick bara dator for skolarbete, lite segt for jag hade planerat att skriva i bloggen.

Men fredagskvallen var fin. Gick pa kina-resturang med Jouline, Lisette och Domme. Snackade om allt mojligt och sedan kom deras finske kompis forbi. Konstigt nog nagon som jag missat helt. Haha – har i Spanien tror alla man ar finsk bara man ar bland. For nagon dag sedan var den en man som pratade finska med mig och som inte gav upp heller. Knas :S

Vantade i lagenheten tills alleballe och Nora kom runt 01.00. JATTEROLIGT att traffa dem! Gick ner till strandpromenaden med dem och de kopte nattlig kebab, kl var runt 02.00, men det var mysigt!

 

Igar var vi ute – halloween-helgen! Helt ok. Blev en massa bilder som ska komma pa bloggen.

Idag har jag pluggat. Un ska vi hem till L&D och titta pa skrackis (om vi har nagon – hoppas!) Alle och Nora ska ga pa bio. Skulle velat folja med men de ska kolla pa en spansk dubbad film och jag lar inte fatta nagonting.

Imorgon ar vi lediga, skont!

(men ni i Sverige har ju hostlov – avundsjuk!)

Bjuder pa en pre-view bild pa min halloween-outfit igar. Tuperat har, plajett-klanning, kavaj, glitterogonskugga och en glittrig mask som man blev bla av. But I like it!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0