Första utekvällen;

Hej Bloggen!

 

En sak som gör mig riktigt glad över att vara tillbaka i Spanien är utelivet här. Kära läsare – minns ni foreplay? Funkans egna svenne-ställe? Jag säger bara – oförglömligt! I Sverige är det dyrt och kallt, omringat av biffiga vakter som gillar att spela coola när de grymtar fram ett ”leg?” suck och stön, tacka för Spanien! Har redan haft en grym utekväll med tjejerna och jag lovar att det kommer att bli fler.

Förar hemma hos L&D och nu i behagliga sommarnatten kör vi frukt i drinkarna; hur somrigt som helst! Och vodkamelon är starkt att rekommendera! Gott också, haha, mättande innan man ska dansa natten långt. Sedan var det ner till stranden där det vankades dans, dans och dans! Riktigt roligt! Jag har saknat utelivet här! Och en trevlig man som fixade så vi fick gratis gin & tonic inne på heavens gate. (tänker på Hanna då – (miss u! hoppas du mår bra på andra sidan atlanten!) Träffade sedan en trevlig engelsman som jag dansade med innan vi begav oss hemåt. Skrev dessutom ett roligt brev till Lisette som jag lovar att publicera på bloggen (yeah, jag fotade det!) och uppenbarligen hade jag spelat in ett meddelande på Lisettes telefon som jag inte har något minne av; haha, minns knappt att jag ringde! Såna små ”överraskningar” är alltid roliga men ingen slår den att jag var inne i Dommes rum under natten. Hade jag? Jo, joella och carro såg mig men jag minns bara att jag låg på soffan. Knas!


Så här glad är Lena när det vankas utgång (hade dessutom inte sovit på 24 timmar men jag var tagg, tagg!!


Mys på balkongen med godaste vattenmelonen!

En dålig bild på mig då jag provsmakar melonen.

Vad gör du, Lisette?

Jag & Carro.

Fina flickor – Carro, Domme och Lisette.

HAHA vad jag älskar denna bild!

En annan favvo-bild

Skratt.

Jag, Domme, Lisette och Joella ute.

En lyckad kväll/natt och jag ser fram emot fler!!

Ikväll bär det av till Mijas för skum-party! Det blir dans och skum ska sprutas, enligt källor kommer man bli helt nedskummad. Jag vet inget mer, har aldrig varit på något sådant men vet att jag ser fram emot det mycket! Inte bra att gå ut en vardag, jag vet det men än så länge är inte skolan igång på riktigt och då vill jag ha kul!

Tio i sex går bussen i eftermiddag! Om två timmar måste jag lämna hemmet! Paniiik!!

 

LATER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gin och Tonics in my heart :)

2010-09-10 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0