Handväsk-kärlek;

Hej Bloggen!

 

Som ni antagligen vet har jag en svaghet för handväskor i axelbandmodell. Jag förstår inte (oftast killar) som kan leva utan handväska. Har frågat några stycken också och fått svaret ”fickor finns ju” Fickor? Fickor kan man inte köpa olika modeller av, fickor kan man inte matcha med outfiten. Fickor är tråkiga tyglappar som bara finns där, alldeles osynliga. Nej, tacka handväskor! Dessutom stora sådana där man kan förvara ting av alla de slag. Allra roligast är det då man knappt vet vad man hittar där och man sticker ner handen och får upp någonting som ger reaktionen ”jasså?”

Har hänt mig ett par gånger och är lika kul varje gång! Senast nu i Spanien då jag hittade en pennvässare som försvann i maj. Den fick en tur och returresa till Sverige!!

Detta är min senaste handväska och det är kärlek i ”pussa-på-munnen” nivå. Kostade en slant men ibland kliar det så mycket i fingrarna att plånboken måste håvas fram. Och jag ångrar mig inte! Inte det minsta! Den skriker Lena och Lena skriker efter den.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0