Jakten på vuxenpoäng;

Hej Bloggen!

 

Och  jakten på vuxenpoäng fortsätter… senast har jag bunkrat med ett lager toalettpapper. En självklar sak som man dock inte tänker på när man får det serverat på silverfat av ICA_handlande föräldrar. Men ensam inser man, precis som Linnéa sa, att det inte går att leva utan det. Sant.


Haha, vilket löjligt inlägg. (nr. 400 dessutom!!) Men det jag vill få fram är att det finns saker man helt enkelt inte tänker på när man bor med mamma och pappa men när man är ensam möts man av så mycket utgifter att man nästan blir chockad! Budget skulle pappa säga och spela snusförnuftig (och det är han också!)

Credits till mig när jag fortsätter min jakt på vuxenpoäng.

I närmaste framtiden: handla inför helgen, köpa handtvål/duchtvål och städning!

Wish me luck! Återvänder till Sverige som fröken vuxen; ska vi säga så?
Tummen upp!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0