Lenas brev;

Hej Bloggen!

Min kära vän Lisette är en rolig person att skicka små meddelanden till. Ligger det ett papper framme när vi har det lite röj klottrar jag, fnissandes, ner ett litet budskap.

Och de roligaste breven skrivs just vid party-kvällar. Eller vad sägs om detta som jag skrev första utekvällen i Spanien?

Och på tal om det där sistnämnda – det är inget jag ska göra, bara lite elakt önsketänkande! Men isf skulle jag ta det i omvänd ordning – först avbitandet och sedan det andra. Smärtnivån där alltså. FY! Haha, men det är nog därför jag skrev det! Här pratar vi om ett svin på högsta nivån. Och den jag älskar är bara om helgerna!

Lenis Penis är mitt skämtsamma smeknamn som Amina kom på för en massa år sedan. Hon brukade sjunga det i flummiga skoj-sånger. Det lät alltid så kul!


LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0