Rösten inskickad och klar!

Hej Bloggen!

 

Galet trött alltså, helt sjukt! Har inte sovit ordenligt på över en vecka, sedan natten hos L & D då jag vaknade upp runt 05.00 med helvetisk mensvärk efter att ha drömt att Carro sagt ”Lena, du har mensvärk!” Hade så ont att jag låg och skrek mot kudden. Aj! I helgen blev det inte mycket jubel på sömnfronten heller. Somnade 07.00 och vaknade kl 10.00 efter att ha drömt att karate kid började i klassen! :P

Igår var Linnéa och Domme vid stranden. Jag orkade inte joina även om tanken på playan är frestande. Ville bara sova men det gick inte heller. Drog till miramar men hittade bara handväskor (köpte ingen). Känner att det börjar bli problem nu! Jag måste ha kläder!! Har typ panik för att det känns som att jag har för lite; seriöst, har inget att ha på mig imorgon till skolan!

 

Igår slöade jag tillsammans med Lisette, Domme och Carro på kvällen! Mys och alla var tröttast så ingen utgång igår. Domme hade sovit hela eftermiddagen och trodde det var söndag och undrade vad jag gjorde hemma hos dem kl sju en söndagsmorgon (kl var sju på lördagskvällen) Följde med Domme till McDonalds. Läskigt vad likt funkans donk är en i malmö! Jag menar det – till och med samma teckningar på toalettdörrarna och samma stil av ”träigare” design. Samma designer/arkitekt? Någon som kör på en McDonalds-turning? Tja, varför inte?

Nu är äntligen min röst till svenska valet inskickad. Jag röstar via brevröst från utlandet. Som svensk medborgare är det en självklarhet att jag utnyttjar min röst och även om det varit en del jobb med vittnen hit och dit känns det bra att veta att jag har bidragit. Nu är det bara en vecka kvar, svennar, innan vi får veta. Jag hoppas innerligt att svenska folket tar ett klokt beslut (kanske samma som mig, hehe!)

En vecka kvar!

 

Söndag är slödag/stranddag/fysikdag.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0