Till er, från mig;

Hej Bloggen!

Denna bild tillägnas AlleBalle och NoraHora som säkerligen sitter och skrattar där uppe i Sverige. Jag saknar er och längtar tills ni kommer till Spanien under höstlovet! För någon dag sedan såg jag en tjej som hade likadan bikini som Nora vid stranden och då insåg jag just hur tom stranden var utan Nora.

 

Ni ändra som känner mig skrattar säkert också när ni ser bilden. Jag var tvungen! Är jag i Spanien så är jag!! Men nu är jag sugen på jordgubb!! :P Cola är gott också!

 

LATER 


Kommentarer
Postat av: alicia

haha saknar er med!!! med va gör tjejen? haha fattar inte va bilden förreställer :P

Postat av: Nora

Jag lägtar också som tusan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D SKa bli såååååå kul men ni ser ändå ut att ha det kul utan oss, men ha lite kul åt oss också;) <3

2010-09-15 @ 17:59:29
URL: http://norakerekes.blogg.se/
Postat av: Lenis

Nora: vi ska ha kul åt er och när ni kommer ska vi ha TRIPPELKUL! <3



Alle: det vet du visst... :P

2010-09-16 @ 16:02:39
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0