Toppenkväll igår!

Hej Bloggen!

 

Sitter i parque del sol och det är lördag. Hade egentligen inte tänkt gå online idag men av en anledning var jag verkligen tvungen så tänkte passa på att uppdatera bloggen.

Imorse när jag vaknade drack jag varma koppen så då vet ni vad det var för kväll igår, hehe. Men riktigt lyckat var det! Jätte, jätte trevligt folk och jag har verkligen haft det roligt!

Dels gamla bekanta man inte träffat på ett tag och nya vänner och då trivs jag som fisken i vattnet. Blev en hel del bilder från kvällen men de lägger jag ut på måndag. Internet-uppkopplingen är lite seg här ute men det duger när man behöver komma online.

Får se vad som händer i helgen men jag mår toppen bra! Roliga fredagar räddar verkligen hela veckan och som jag sa till ett par klasskamrater igår: ”Jag har pluggat fysik i 3 timmar idag. Nu ska jag banne-mig ha kul!!” Jo, klämde ur mig ett annat roligt citat igår. En kille hade bett mig att hålla hans ölflaska och jag var ju trevlig och höll den en stund. När jag, Lisette och Carro sedan är på väg till uteställena frågar de mig:

– Vad var det för burk du höll?
Och får svaret:
–Det var ingen munk (kyrklig). Det var en kille.

Jag och mina felhörningar!

Jag precis innan utgången igår! Och klänningen som Joella valde ut! Jag älskar den!

 

Vi hörs på måndag och då med pics, jag lovar!!

Ha det så fint fram till dess för det ska i alla fall jag ha!

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0