Fredagsnatt;

Hej Bloggen!

 

Jag är på gott humör efter gårdagens valresultat! Sis ringde vid midnatt med den goda nyheten om alliansens seger!! Hade då inte pratat med henne på tre veckor och längtade som en toker på att göra just det. Dock ringde hon just när min mage inte var på toppenhumör. Ajaj, fråga mig inte hur jag lyckades somna men låg och vred mig till alldeles för sent och nu är jag trött.

Drömde att jag och pappsen tog tåget till en person som jag inte är så glad i, bröt oss in i dennes hus tills vi hörde familjens bild komma. ”Pappa!! vi MÅSTE gå!” fegisen Lena flydde genom fönstret men pappa blev påkommen. Uppenbarligen var han välkommen men han ville betraktas konstig av familjen så han beställde en pizza med lök och mjöl i deras nyöppnade pizzeria. Hur gott? Pappa gillar ju det mesta men förhoppningsviss går hans gräns där.

 

Måndag och en helt ny vecka. Tycker alltid sådant känns bra. Lite som en mini-nystart. Vad händer denna vecka? Vilka måsten har man? Än så länge har jag inga speciella planer förutom skolveckan. Imorgon är jag fri och på torsdag är det stranddag med skolan. Jag tycker synd om dem stackare som läser idrott A och ska fixa livräddningen den dagen. Skolan har blivit mycket bättre när jag slipper torteras med idrott på schemat! Nu vågar jag vägra idrottsaktiviteter! Föredrar att regelbundet ta en springtur nere vid stranden när det är behagligt ljummet i luften. Behagligare form av motion finns inte och man kan köra helt i sin egen takt. Ja, det är mycket trevligare att springa i Spanien än i Sverige. Där uppe kände jag mig oinspirerad. Har också skrivit upp mig på skolans gym-lista. Förhoppnigsviss anmäler sig 50 pers så att vi får skolrabatt! Ser fram emot att börja gymma och gymmet ligger ju precis mittemot mig. Skönt! Tagga för spinning!

 

Ska publicera lite bilder från fredags. Först hem till Lisette och Carro. Sedan mötte vi upp ett par spanjorer och gick ut med dem. En sväng in på burger king och en spansk liten bar innan vi dansade oss svettiga inne på ett smockfullt foreplay. Gick hem ganska tidigt med Lisette och tog det lugnt lite med henne innan jag begav mig hemåt. En trevlig fredagskväll/natt! Sådana som är perfekta avslut på skolveckan!


Jag precis innan vi skulle ut.

Min goda jordgubbsdrink som jag längtat efter hela veckan!

Den var mycket god.

Pannkaka! Lisettes var ju relativt lyckad! Jag skulle inte ens våga mig på dem. Gasspisar är inte det lättaste då det är svårt att reglera värmen med dem. Nej, den svenska el-varianten är bättre.

Jag och Lisette

Linnéa har drabbats av en liten olycka!!

Men jag är snäll och hjälper henne att torka.

Jag och Carro.


Spela kort!

Fina flicka.

SKÅL!

Kvällens bästa bild!

Carro pratar i telefon med sin spanska kompis, Christian. Han pratade mycket bra engelska eftersom att han bott i USA. (Jag är typ kär i carros halsband!)


Den spanska baren som vi gick till. Ett mysigt litet ställe och en väldigt söt skylt.

Hela gänget på väg till uteställena.

Ja, idag kommer Domme hem! JAJA!! I natt kommer hon! Ska bli kulkulkul att träffa henne imorgon! Hon kommer samtidigt som Lisettes föräldrar så nu blir det fullt hus. Men det är trevligt folk hela högen!

Nu ska jag bege mig till eroski, köpa cola och sedan plugga. Tror jag ska ut och springa ikväll om jag orkar! Och så måste jag handla (HATAR!) och ladda min mobil.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0