Jag är vaccinerad mot...

Hej Bloggen!

Då var det kvällen, men det har varit mörkt ute sedan 15.30, men väldigt mysigt med stearinljus. Tände upp ett par på kvällskvisten & bara njööööt! Det är det fina med svenskt mörker. Man bara njuter. & som Anton skrev på facebook (han hade så rätt) man verkligen älskar allt när man kommer hem!

Idag har jag blivit vaccinerad mot svininfluensan.
Har hört en hel del om det vaccinet - men nu ska, som ni antagligen vet, hela svenska folket vaccineras. Det har varit en hel del prat om eventuella biverkningar. Kristina, tillexempel, fick ju feber efteråt. Trots detta valde jag att ta vaccinet: jag menar, vad har jag att förlora? Jag vet ju om att folk nere i spanien har fått sjudomen, och jag gillar inte onödiga risker. Just nu mår jag finfint, men armen är lite öm. Har dock inget behov av alvedon.
Vad säger ni, vaccinera eller inte?


Jag vill inte ha besök av det svinet i min kropp. Jag bestämmer mig för att bygga staket - jag vaccinerar mig. Må så vara att det är ett tufft arbete att sätta upp staketet, men jag anser att det är ett långvarigt skydd, och att jag vinner mer på det.

Imorgon
ska jag kanske,kanske till badhuset & simma lite. beror väl på om min arm är stark nog (efter vaccinet) men jag har verkligen jättestor lust att sätta mig i en bastu & bara njuta av värmen. Vet ni vad jag mer längtar efter; skridskor!! Får ta & åka det ngndag! :D

Nu ska jag titta på SATC- the movie för 4:e gången. Haha, men är man SATC-nörd så är man...
Godnatt.

Vet att det är en hel del som åker från Spanien till Sverige imorgon. Önskar er lycka till & en bra resa! Speciellt ni som ska åka 08.00 från Málaga imorgon. Hoppas ni hinner med flyget, och att det inte blir någon krångel mer er taxi (sex på morgonen?) Aja, jag lär i alla fall sussa sött då. Nu är det JULLOV!!!!

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0