Filmtips: The Reader

Hej Bloggen!

 

Efter att ha sett ”Flickan från ovan” och tidsresenärens hustru, två dåliga filmer som är bäst att undvika om man inte vill bli tokig av/löjlighet/tristess, var jag desperat. Jag behövde se en bra film och det nu, nu, nu!! Jag hade nästintill förlorat hoppet och i världen omkring mig tycktes det bara finnas kalkonfilmer. Ja, det var en tuff tid och jag var förtvivlad. Så, det var med lite gnissel i bröstet jag satte på filmen ”The reader” och efter två timmar satt den – jag var botad, jag hade sett en bra film.



Jag rekommenderar verkligen denna speciella kärlekshistoria. En kärlekshistoria där åldern bara är en siffra, en kärlekshistoria där även de allra vidrigaste handlingar balanseras upp av den enorma kärleken. Ja, det är en speciell film, som skakar om lämnar ingen oberörd.

                                                             

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0