Smyckens bästa vän

Hej Bloggen!

 

Lyssnar på Kent och är lite småtrött, steg nämligen upp redan halv nio. Ett möte inte i stan. Inget speciellt men allting gick fint. Jo, de ringde angående min plattång också. Suck & stön… den ska skickas in och jag hinner inte få den innan Spanien. Problem då mitt hår är omöjligt när det är oplattat. Tror jag kör på nödlösning och tar mig till ÖB och köper en budgetvariant som får duga den kommande månaden. Får be päronen skicka ner min älskling till Spanien sedan.

 

Vilken tjej älskar inte örhängen stil bling bling? Gnister i öronen och både flickigt och söt? Nope, de flesta skulle jag tippa. När det kommer till denna typ av smycken har dem en bästa vän – det genomskinliga nagellacket. Någonting som jag alltid gör för att skydda mina smyckesälsklingar är att lacka på ett tunt lager genomskinligt nagellack. Det fungerar som skydd som får de små stenarna att sitta bättre. På ett par minuter kan du ge dina smycken längre livstid! Detta är någonting jag vill rekommendera alla smyckes-tokiga flickor där ute. Var rädd och ta hand om dina älsklingar. (haha, och jag ska spela klok nu? Nja?! Men detta fungerar, jag lovar!)



Lena älskar sina smycken!


Ni får ha en toppenfin fredag! Själv ska jag snart bege mig ut i förrådet och hämta två resväskor i storlek XL för här ska det bannemig packas och kånkas!
Sedan ska jag sova också, jisses vad jag känner att jag behöver det.

 

LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0